Selasa, 13 Desember 2011

doa untukmu sayang



Kau mau aku apa, pasti kan ku beri
Kau minta apa, akan ku turuti
Walau harus aku terlelap dan letih
Ini demi kamu sayang
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
Tahukah kamu apa yang ku pinta
Disetiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku, tolong jaga dia
Tuhan aku sayang dia
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati 
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
(Tuhan tolong aku, juga jaga dia
Tuhan ku pun sayang dia)
Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Tuk satukan kami di surga nanti
ayang baru rasa bernyawa!
setelah hampir seharian ayang terlupa dengan pasword rumah ayang ini..puas ayang fikirkan sehinggalah ayang baru teringat selepas ayang duduk ditepi sungai petang tadi..SYUKUR pada Tuhan..kalau tidak, ayang pasti tiada tempat untuk menulis..melakari puisi..menggubah rantaian-rantai hati yang tidak terungkap..
SAYANG..masih belum terlewatkan untuk ayang ucapkan SELAMAT ULANG TAHUN PERCINTAAN kita sayang..betapa dalamnya cinta ini untukmu..hari ini ayang tak nak gubah puisi-puisi untuk abang kerana ayang telah meluahkannya didalam lagu yang dinyanyikan kumpulan Wali Band ini yang bertajuk DOAKU UNTUKMU SAYANG..rasanya lagu ini terlalu indah..seperti perasaan ayang yang amat merindui dan menyayangi abang..
sayang..anna cintakan abang..miss you alot pa






Tidak ada komentar:

Posting Komentar